خرید مستقیم مبل از تولیدی

خرید مستقیم مبل از تولیدی
تاریخ بروزرسانی : ۱۴۰۱-۰۳-۲۷
۵/۵ - (۱ امتیاز)

نحوه خرید مستقیم مبلمان از تولیدی

در محیط های کاری اعمم از دفاتر کاری، اداره جات، بیمارستان ها، بانک ها یکی از تجهیزاتی که حتما باید باشد مبلمان اداری است. همان طور که می دانید مبلمان هایی که از نوع اداری هستند، اکثر مواقع در بخش جلویی میز مدیریت کاربرد دارد. ولی نکته ای که وجود دارد این است که مبلمان ها به دو صورت اداری و خانگی وجود دارند. که هر کدام از آنها ویژگی و خصوصیات مخصوص به خود را دارد. شما با استفاده از خرید مستقیم مبل از تولیدی می توانید به خود کمک بزرگی را کرده باشید به این صورت که در وقت و زمان و پول خود صرفه جویی می کنید.

نکات مهم در خرید مستقیم مبل از تولیدی

اگر می خواهید که به طور مستقیم از تولیدی ها مبلمان انتخابی خود را خرید کنید. باید به نکاتی توجه داشته باشید تا مشکلی برایتان به وجود نیاید زیرا خرید های تازه ای که صورت می گیرد همراه با استرس است به خصوص برای لوازمی که برای طولانی مدت از آنها استفاده می شود.

خرید مستقیم مبلمان از تولیدی

خرید مستقیم مبل از تولید کننده

قیمت مبلمان به صرفه تر است

اگر می خواهید خرید مستقیم مبل از تولیدی را انجام دهید. کمک بزرگی به خود می کنید به دلیل این که تولیدی ها قیمتی که برای مبلمان در نظر میگیرند. فقط مربوط به متریال و دستمزد خودشان است. دیگر نیازی نیست که پول فروشگاه و یا نمایشگاه را بدهند، حتی شما می توانید به تعدادی که می خواهید مبلمان پیشنهادی را سفارش بدهید تا برایتان بسازند، همچنین شما می توانید متریال و جنس مبلمان را مشخص کنید. زیرا تعدادی از مبلمان ها از چوب گردو ساخته شده است که این مورد در قیمت مبلمان ها بی تاثیر نیست. در خرید مستقیم از تولید، واسطه ها حذف می شوند و این مورد نیز در قیمت ها تاثیر مستقیمی دارد.

کیفیت در خرید مستقیم مبل از تولیدی

مورد دیگری که در خرید مستقیم مبل از تولیدی بسیار اهمیت دارد، کیفیت مبلمان ها است. در خرید مستقیم این امکان برای شما وجود دارد که به طور کامل در جریان مواد و متریالی که برای مبلمان ها استفاده می شود باشید و همچنین شما می توانید اطمینان حاصل کنید که متریالی که برای ساخت آنها استفاده می شود از بالا ترین کیفیت برخوردار باشد، به دلیل این که جنس و کیفیت مبلمان ها باید به گونه ای باشد که شما در زمان استفاده و نشستن بر روی آن دچار مشکل و آسیبی نشوید.

خرید مبلمان اداری باکیفیت

نمونه مبلمان اداری باکیفیت سان سیت

سبک های مختلف مبلمان اداری در دسترس هستند

در خرید مستقیم مبل از تولیدی شما می توانید سبک مبلمان را به صورت تلفیقی انتخاب کنید. به دلیل این که بسیاری از خانه ها و اداره ها سبکی که در آن ها به کار رفته است ترکیبی از دکوراسیون کلاسیک و مدرن است. بنابراین شما می توانید طرح و سبکی را انتخاب کنید که هم به کلاسیک نزدیک باشد. هم به سبک مدرن ولی باید به نکاتی توجه داشته باشید تا خریدی بدون نقص و مشکلی را داشته باشید که شامل موارد زیر است.

  1. بهترین رنگی که می توانید برای مبلمان ها انتخاب کنید رنگ های پایه است.
  2. مبلمانی که انتخاب می کنید سعی کنید به صورت متقارن طراحی شده باشد.
  3. شما باید رنگی را انتخاب کنید که هم روشن نباشد و هم با دکوراسیون محیط مورد نظر مطابقت داشته باشد.

مهم ترین ویژگی های مبلمان اداری خوب

افرادی که علاقه دارند خرید مستقیم مبل از تولیدی را انجام دهند به مواردی باید توجه کنند. بسیار حائز اهمیت است و این ویژگی ها کمک می کند که خریدی که صورت می گیرد بدون مشکل و با بهترین کیفیت باشد که شامل موارد زیر است.

  1. انتخاب کردن متریال و جنس پارچه و چوب
  2.  انتخاب مبلمانی که با سبک خانه تناسب داشته باشد.
  3. رنگ پارچه مبلمان و روکش باید متناسب با خانه باشد.
  4. جنس و نوع فومی که در مبلمان اداری به کار رفته است.
  5. در ساخت مبلمان ها باید دقت داشته باشید که مستحکم بوده و اصول ارگونومیک رعایت شده باشد.
ویژگی های مبلمان باکیفیت

نمونه مبلمان اداری سان سیت

اصلی ترین تفاوت مبلمان خانگی و اداری

در خرید مستقیم مبل از تولیدی نکته مهمی که باید به آن توجه خاصی داشته باشید این است که برای چه مکانی می خواهید مبلمان را استفاده کنید زیرا مبلمان های اداری و مبلمان خانگی تفاوت هایی دارد که شامل این موارد می شود، در مبلمان خانگی به نسبت مبلمان های اداری از طرح هایی استفاده می شود مانند منبت کاری، کاناپه، سلطنتی و … است. مبلمان های اداری به نسبت دیگر مبلمان های خانگی از ابعاد کوچک تری برخوردار است و کمترین فضا را اشغال می کند و وزن کمتری را دارد و به راحتی می توان آن ها را جا به جا کرد.

تفاوت مبلمان خانگی و اداری

نمونه مبلمان اداری استاندارد سان سیت

سخن پایانی

در این مقاله برای شما سعی کردیم نکاتی که در خرید مستقیم مبل از تولیدی واجب و ضروری است را به طور کامل بگوییم و شما اگر این موارد و نکات را رعایت کنید دیگر دچار مشکل نشوید ولی در زمان خرید به این نکته توجه کنید که مبلمان اداری با مبلمان خانگی تفاوت هایی دارد و شما باید ببینید که برای چه مکانی می خواهید خرید کنید. 

سوالات متداول خرید مستقیم مبل از تولیدی

  1. مبلمان خوب چه ویژگی هایی دارد؟
    انتخاب کردن متریال و جنس پارچه و چوب، انتخاب مبلمانی که با سبک خانه تناسب داشته باشد، رنگ پارچه مبلمان و روکش باید متناسب با خانه باشد و جنس و نوع فومی که در مبلمان اداری به کار رفته است.
  2. چه نکاتی را در سبک مبلمان ها باید به آن توجه کرد؟
    بهترین رنگی که می توانید برای مبلمان ها انتخاب کنید رنگ های پایه است، مبلمانی که انتخاب می کنید سعی کنید به صورت متقارن طراحی شده باشد و شما باید رنگی را انتخاب کنید که هم روشن نباشد و هم با دکوراسیون محیط مورد نظر مطابقت داشته باشد
  1. قیمت خرید مبلمان از تولیدی با بازار تفاوت دارد؟
    به دلیل اینکه در تولیدی واسطه ها حذف می شوند قیمت مبلمان بسیار مناسب تر از بازار است.
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید