خرید مبلمان اداری مدرن

خرید مبلمان اداری مدرن از سایت سان سیت
تاریخ بروزرسانی : ۱۴۰۱-۰۲-۰۸
۵/۵ - (۱ امتیاز)

مبل تخت شو دو نفره لیو مدل L68

فریم فلزی فوم سرد پایه و دستگیره کروم بدون کوسن

مبل تخت شو یک نفره لیو مدل L63

فریم فلزی فوم سرد پایه و دستگیره کروم بدون کوسن

مبل اداری دو نفره لیو مدل N58

تشک کف و پشت متصل فوم سرد پایه فلزی و مشکی

مبل اداری یک نفره لیو مدل N53

تشک کف و پشت متصل فوم سرد پایه فلزی و مشکی

مبل اداری دو نفره لیو مدل N78

تشک کف و پشت مجزا فوم سرد پایه و فزیم کروم

مبل اداری یک نفره لیو مدل N73

تشک کف و پشت مجزا فوم سرد پایه و فزیم کروم

مبل اداری دو نفره لیو مدل N68

تشک کف و پشت متصل فوم سرد پایه چوبی

مبل اداری یک نفره لیو مدل N63

تشک کف و پشت متصل فوم سرد پایه چوبی

مبل اداری یک نفره لیو مدل V53u

تشک کف و پشت مجزا فوم سرد پایه چوبی

مبل اداری دو نفره لیو مدل V58u

تشک کف و پشت مجزا فوم سرد پایه چوبی

مبلمان اداری مدرن

مبلمان اداری شامل تجهیزات و عناصری است که در محیط کار قرار می گیرد. این عناصر شامل میز و مبل اداری، پارتیشن و مبل راحتی می باشند. خرید مبلمان اداری مدرن علاوه بر تاثیری که در زیبا تر شدن محیط کاری دارند موجب جذب بیشتر مشتری می شوند. مبلمان اداری یکی ازمهم ترین عوامل در طراحی دکوراسیون به شمار می روند. لذا لازم است تا در خرید این مبلمان با زیر و بم این محصولات آشنا باشید.

فهرست مطالب

انواع مبلمان اداری

وابسته به کاربرد هر نوع مبلمان اداری از آن ها در بخش ها متفاوتی بهره گرفته می شود. این قبیل مبلمان ها در طرح های کلاسیک و مدرن در بازار به فروش می رسند. دکوراتور ها ممکن است در برخی موارد از هر دو سبک به صورت ترکیبی استفاده کنند. توجه به موضوع کار برای خرید مبلمان اداری مناسب بسیار حائز اهمیت است.

مبلمان اداری کلاسیک

این سبک قدیمی از مبلمان متخصص محیط های اداری بسیار بزرگ می باشند. اگر علاقمند به کارهای چوبی هستید مبلمان کلاسیک انتخابی مناسبی برای شما است. مبلمان اداری کلاسیک به صورت سفارشی ساخته می شوند. به همین خاطر در قیمت های بالاتری نسبت به مبلمان مدرن به فروش می رسند. مدل های کلاسیک مبلمان یک اثر فاخر است که به درستی خود را در فضا های ساده به نمایش نمی گذارد. قرار دادن میز اداری کلاسیک می تواند فضای را برای شما بسیار لوکس و آرامش بخش جلوه دهد.

انتخاب این سبک مبلمان به سلیقه و روحیه فرد و همچنین تمایلات اجتماعی او نیز وابسته است. به عنوان مثال اگر شما در محیط کارتان را با افراد میانسال کاری دارید که در زمینه های فرهنگی و کشوری فعالیت می کنند؛ این سبک مبلمان مناسب کار شما می باشد. این صندلی ها اغلب از جنس چرم روکش می شوند و بر روی پایه های آنها چرم طبیعی به چشم میخورد.

بیشتر کارهای کلاسیک با رنگ چوب ساخته می شوند؛ البته بر حسب سلیقه شخصی می توان میز ها را با رنگ سفید نیز طراحی کرد. تناژ های رنگ قهوه ای، طلایی، شکلاتی و سفید در این سبک طراحی اداری مورد استفاده قرار می گیرند. از آنجایی که اغلب این تجهیزات از چوب طبیعی ساخته می شوند؛ با انتخاب این سبک می توانید طبیعت را به خانه  بیاورید.

تفاوت قیمت مبلمان اداری مدرن و کلاسیک

مبلمان اداری مدرن دارای طرح و سبک ساده ای می باشند. این مبلمان بیشتر از جنس چوب، فلز و شیشه ساخته می شوند. قیمت مبلمان مدرن از محصولات کلاسیک ارزان تر است. با توجه به تغییراتی که در دفترهای کار شاهد هستیم استفاده از مبلمان مدرن بهتر است.

به این خاطر که مبلمان های مدرن اداری فضای کمتری را به هر کارمند اختصاص می دهند. به علاوه اینکه امروزه استفاده از دکوراسیون باز مد شده است.شرکت هایی که در حوزه تکنولوژی و استارتاپ فعالیت می کنند؛ غالبا از مبلمان مدرن اداری استفاده می کنند. شرکت هایی که اغلب فعالیت خود را از طریق کامپیوتر انجام می دهند نیز تمایل بیشتری به خرید مبلمان اداری مدرن دارند.

مبلمان اداری مدرن

مبلمان مدرن اداری

مزیت سبک مدرن مبلمان اداری

  • مبلمان اداری مدرن دارای تنوع رنگ بندی هستند. در حالی که مبلمان کلاسیک رنگ های محدودی دارند.
  • طراحی ساده مبلمان مدرن باب میل همه می باشد.
  • مبلمان اداری مدرن فضای کمی را اشغال کرده و امکان دکوراسیون باز را ایجاد می کنند.
  • محصولات مدرن کاملا بر اساس اصول ارگونومی طراحی شده اند.
  • هزینه خرید مبلمان مدرن بسیار کمتر و به صرفه تر از مبلمان کلاسیک می باشد.

میز اداری خوب

میز های اداری معمولا با توجه به استفاده ای که از آن ها می شود، مشخص می کنند. میز های اداری را در هر موقعیت و کاری می توان استفاده کرد، میز های اداری فضا و حجم زیادی را استفاده نمی کنند و به راحتی می توانید به تمام نقاط میز ها دسترسی داشته باشید، صندلی ها در پشت میز های اداری به راحتی قرار می گیرند، میز های اداری خوب نه خیلی بلند و نه خیلی کوتاه هستند.

برای انتخاب میز خوب باید به رنگ آن توجه داشته باشید. مثلا میزی که برای اتاق مدیریت انتخاب می کنید؛ باید رنگ تیره تری داشته باشد و به طور کلی این رنگ میز با سایر رنگ های المان های داخل اتاق همخوانی داشته باشد. میز های اداری در انواع مختلفی تولید میشوند؛ که هر کدام کاربری مخصوص به خودشان را دارند. مثلا یک میز مدیریتی باید به گونه ای طراحی شود؛ که جای برای قرار دادن تقویم، کامپیوتر و کاتالوگ وجود داشته باشد. همچنین فضای کافی برای به انجام رساندن کارها اختصاصی داشته باشد.

یک میز اداری خوب باید ارتفاع استاندارد داشته باشد؛ به گونه ای کاربر بتواند بر روی آن کار کند. معمولا ارتفاع استاندارد میز ها حدود ۷۰ تا ۸۰ سانتی متر می باشد. اگر به درستی که چه ابعاد میز و صندلی اداری را باید خریداری کنید می توانید به سراغ نمونه هایی بروید که قابلیت تنظیم ارتفاع دارند و شما می توانید آن را متناسب با قدتان تنظیم کنید.

برای ساخت میز ها از متریال هایی چون چوب، فلز، ام دی اف و… استفاده می شود. میز ها فلزی معمولا با یک لایه ورق استیل روکش می شوند. میزهای چوبی با تخته سه لا جامد ساخته می شوند که از نظر بصری بسیار لوکس و زیبا هستند. دوام و استطحکاک چوب بسیار بالاست و می توان به صورت سفارشی بر روی آنها منبت کاری انجام شود.

کاربرد های میز اداری

میز های اداری بر حسب نوع کاربردشان به میز های کارشناسی، مدیریتی و میز کنفرانس طبقه بندی می شوند. قیمت میز اداری بر حسب متریال و اندازه شان متغیر است.

میز های مدیریتی معمولا بزرگ هستند و در طراحی آن ها از منبت کاری استفاده می شود. میز های مدیریتی در شکل های هندسی مستطیلی و بیضی شکل در بازار به فروش می رسند. با در نظر گرفتن تعداد افراد شرکت کننده در هر کنفرانس میز مناسب اتاق کنفرانس را سفارش دهید.

ویژگی های میز اداری مدیریتی

میز های مدیریتی به گونه ای طراحی می شوند که برای راحتی انجام امور اداره مشکل و مانعی نداشته باشد، در ادامه برای شما امکانات و ویژگی هایی که میز اداری مدیریتی دارد را شرح می دهیم.

  • میز های اداری ظاهر شیک و زیبایی دارد.
  • میز های اداری از استحکام بالایی برخوردار باشند.
  • قابلیت حمل و جا به جایی راحت و آسانی داشته باشد.
  • برای میزهای اداری مدیریتی قیمت بالایی نداشته باشد.
  • قابلیت تعمیر و یا تعویض قطعات اضافی را داشته باشد.
  • در هر میز اداری باید کمدها و کشو ها به تعداد کافی باشد.
  • کشو ها و میز ها مناسب ترین سیستم ایمنی را داشته باشند.
  • میز های اداری نباید جاگیر باشند و باید حجم و فضای کمی را اشغال کنند.

صندلی اداری ارگونومیک

مهم ترین جز مبلمان اداری مدرن، صندلی است. از صندلی های اداری برای مدت زمان طولانی استفاده می شود. از این رو خرید صندلی اداری ارگونومیک مهم است. یک صندلی ارگونومیک باید یک قسمت برجسته در ناحیه پشتی داشته باشد که گودی کمر را پر کند. به علاوه اینکه روکش منفذدار، که از تعریق تا حد امکان جلوگیری کند.

وجود چرخ برای صندلی امکان دسترسی به همه قسمت ها میز را بدون ایستادن ایجاد می کند. اگر کارتان به این صورت است که بیشتر زمان خود را پشت مانیتور می گذارنید؛ بهتر از صندلی هایی استفاده کنید که پشت سری ندارند. بهتر است از صندلی هایی استفاده کنید که قابلیت تنظیم ارتفاع دارند.

انواع پارتیشن های اداری

برای بهینه سازی فضای  کاری می توان از پارتیشن استفاده کرد. پارتیشن های دو جداره بسیار مستحکم هستند. اما پارتیشن های تک جداره که ستون متعدد برای ایستادگی دارند، استحکام کمتری دارند ولی زیبای و جذابیت بیشتری نسبت به پارتیشن های اداری دوجداره دارند.

پارتیشن های شیشه ای فضا را برای مدیران قابل کنترل می کنند. اگر محیط کارتان را با مبلمان اداری کلاسیک تجهیز کردید می توانید از پارتیشن های کلاسیک چوبی ست مبلمان نتان استفاده کنید.

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری

متریال مبلمان اداری مدرن

مبلمان اداری مدرن معمولا برای کاهش هزینه از مشتقات چوب ساخته می شوند. جنس این مبلمان از MDF، نئوپان، شیشه، سنگ و… می باشد. برای انتخاب رنگ این مبلمان محدودیتی وجود ندارد. ام دی اف با روکش های چوبی در هر رنگی ساخته می شود. البته میز های فلزی مدرن نیز در رنگ های نقره ای، طلایی، مسی و… ساخته می شوند. طراحی ساده مبلمان مدرن اداری این امکان را به شما می دهد که از سایر اکسسوری ها برای دیزاین محیط کاریتان استفاده کنید.

تشخیص مبلمان اداری خوب از بد

اگر شما مبلمان زیبا و مناسب بخرید، به خانه خود زیبایی را به ارمغان می آورید و همچنین راحتی و آسایش را برای افراد خانه ایجاد می کند ولی شما قبل از خرید باید اطلاعاتی را جمع آوری کنید و یه سری از کلمات و نکات کلیدی را در رابطه با خرید بدانید تا سردرگم نشوید. همچنین شما باید با نحوه تشخیص مبلمان اداری مدرن خوب از بد آشنایی داشته باشید زیرا بسیاری از مبل هایی که در بازار وجود دارد شاید از نظر ظاهر شباهت داشته باشند ولی در کارایی و کیفیت فرق داشته باشند.

چگونه مبلمان خوب را از بد تشخیص دهیم؟

همان طور که می دانید راه های زیادی وجود دارد تا شما بتوانید مبلمان اداری مدرن خوب را از بد تشخیص داده و بهترین مبلمان را انتخاب کرده و خریداری کنید که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم.

بررسی ظاهر مبلمان اداری خوب

زمانی که می خواهید با نحوه تشخیص مبلمان اداری مدرن خوب از بد آشنا شوید باید در قدم اول ظاهر آن را به طور کامل و جامع مورد بررسی قرار دهید تا در ایراد و مشکلی به وجود نیاید. اما اگر مبلمان اداری ایرادی داشت.

این ایراد ها می تواند شامل مواردی از قبیل ترک و شکستگی های چوب، بی کیفیتی پارچه ها، رنگ های نامناسب، دسته و یا پایه های مبلمان شکسته باشد، زدگی و خوردگی و… باشئ و شما به راحتی می توانید با این موارد نحوه تشخیص مبلمان اداری خوب از بد را انجام دهید.

اگر تشخیص دادید که مبلمان مرغوب و خوب نیست دیگر نیازی نیست که گزینه های دیگر را بررسی کنید. اما اگر مبلمان از نظر ظاهر مناسب، با کیفیت و خوب بود باید گزینه های دیگر را مورد بررسی قرار دهید.

ظاهر مبلمان اداری مدرن خوب

بررسی ظاهر مبلمان اداری خوب

چوب در نحوه تشخیص مبلمان اداری خوب از بد

مورد مهمی که در نحوه تشخیص مبلمان اداری خوب از بد وجود دارد این است که شما باید بدانید که  چوب، دوام و کیفیت مبلمان اداری را مشخص می کند. باید به این مورد اشاره کنیم که مبلمان راحتی به دلیل استفاده کمتری که از چوب دارند، باید از چوب های روسی و یا سفید استفاده کنند.

اما در مبلمان استیل به دلیل این که از چوب خیلی استفاده می کند، باید از چوب مرغوب همانند چوب راش یا گردو استفاده کنند. اما به دلیل قیمت بالای چوب گردو بیشتر تولید کنندگان از چوب راش برای مبلمان استیل استفاده می کنند. زیرا هم کیفیت بالای دارد و هم به نسبت چوب گردو قیمت پایین تری دارد.

کلاف مبلمان اداری خوب

باید به این مورد نیز اشاره کنیم که کلافی که از جنس راش باشد، اسکلت بندی خوب، با کیفیت و بسیار محکم است. هم چنین نوع اتصالاتی که استفاده می کنند بسیار مهم است و تاثیر به سزایی در نتیجه کار دارد.

برای نحوه تشخیص مبلمان اداری خوب از بد، شما باید کلافی که در آن استفاده شده است را مورد بررسی قرار دهید. این کلاف ها در هنگام نشستن نباید لق بزنند، جیر جیر کردن در زمان نشست و برخاست نباید داشته باشد.

مبلمان اداری خوب

کلاف مبلمان اداری مدرن خوب

اسفنج و فوم استفاده شده در مبلمان

در مبلمان های اداری فومی که به کار رفته است از اهمیت بالایی برخوردار است. باید بدانید که اسفنج ها و فوم های سرد دوام و کیفیت بالایی دارند، شما باید بدانید که اگر فومی را فشار می دهید و سریع به حالت اولیه خود بر می گردد، از نوع فوم سرد است.

برای مبلمان استیل اداری بهترین فومی که می توانید استفاده کنید، فوم سرد است و نکته بعدی اسفنج مبلمان ها است و این اسفنج ها مورد بعدی در نحوه تشخیص مبلمان اداری خوب از بد است و کیفیت های زیادی دارد و با کیفیت ترین و بهترین آن اسفنج های ۳۵ کیلویی هستند.

پارچه های استفاده شده در مبلمان ها

در نحوه تشخیص مبلمان اداری خوب از بد، باید به ویترین مبلمان ها نیز توجه داشته باشید، که آن هم پارچه مبلمان ها است. همانطور که می دانید اگر پارچه مبلمان ها زیبا باشد، مبلمان برای شما شکیل تر و جذاب تر می شود.

در زمان انتخاب پارچه باید هم به جلوه و هم به زیبایی که به مبلمان ها می دهد توجه داشته باشید و هم باید بر روی پارچه دست بکشید تا تشخیص دهید که پارچه کش نمی آید و پرز نمی دهد. جنس پارچه ها باید به گونه ای باشد که نانو، ضد باکتری و ضد آب باشد.

پارچه مبلمان اداری مدرن

پارچه های استفاده شده در مبلمان

تشک های دوبل در مبلمان های اداری

در مورد نحوه تشخیص مبلمان اداری خوب از بد باید به این مورد نیز توجه کنیم که تشک های مبل بسیار مهم هستند ولی بسیاری از افراد توجهی به آن در ابتدای کار نمی کنند. اما نکته قابل توجهی که وجود دارد، تشک مبل در دراز مدت می تواند برای تمیزکاری، شستشو و نظافت کمک بزرگی به شما بکند.

منبت کاری مبلمان های اداری

در زمان خرید مبلمان اداری مدرن کلاسیک، نیمه استیل و استیل موردی که باید به آن توجه کنید طراحی و منبت کاری آن ها است. نکته ای که وجود دارد این است که منبت کاری در مبلمان استیل به صورت قرینه صورت می گیرد، به گونه ای که تناسب و هماهنگی طرح ها بر روی پایه، دسته و تاج باید به یک شکل باشد.

منبت کاری که توسط دست صورت می گیرد به نسبت منبت کاری دستگاه از ظرافت بیشتری برخوردار است و ظاهری زیبا و شفاف دارد.

منبت کاری مبل اداری

منبت کاری مبلمان اداری مدرن

ویژگی های خرید مبلمان اداری مدرن

  • کیفیت مبلمان اداری

    به دنبال مبلمان هایی بگردید که با کیفیت هستند. خرید مبلمان مستحکم با متریال خوب از هزینه های آینده شما جلوگیری می کند.

  • کارایی و کاربرد مبلمان های اداری مدرن

    از مبلمان اداری استفاده کنید که با فعالیت کاری شما تناسب داشته باشد. هر چند که تفاوت بین برخی محصولات بسیار جزئی است اما همین تفاوت ها اثر گذار هستند. با یک نیازسنجی درست میز کار مناسب را انتخاب کنید.

    مبلمان اداری

    مبلمان اداری مدرن

  • راحتی مبل مدرن اداری

    هر چه که مبلمان اداری مدرن شما بیشتر بر اساس اصول ارگونومیک ساخته شده باشد، به همان میزان کارکنان شما کمتر دچار خستگی می شوند. رعایت اصول ارگونومیک در ساخت مبلمان اداری فرد را از احتمال به آسیب های جسمی ایمن تر می کند.

  • خرید آنلاین مبلمان اداری

    خرید آنلاین این امکان را به شما می دهد که بدون صرف زمان زیادی و ماندن ترافیک از تمامی محصولات دیدن فرمایید. با خرید از سایت معتبر سان سیت ضمن صرفه جویی در زمانتان ازخدمات ارزنده آن بهره مند شوید.

سخن پایانی

برای داشتن یک محیط کار جذاب نیاز است تا از خلاقیت بهره بگیرید. متخصصان سان سیت مرغوب ترین و مدرن ترین انواع مبلمان اداری را طراحی کرده اند. با مراجعه به سایت سان سیت ضمن دیدن محصولات این شرکت می توانید متناسب با بودجه تان از مبلمان اداری آن خریداری کنید.

سوالات متداول درباره خرید مبلمان اداری مدرن
  1. ارتفاع استاندارد مبلمان اداری چقدر است؟
    اغلب مبلمان های اداری قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند. باید ارتفاع مبل به گونه ای تنظیم شود که پا روی زمین قرار بگیرد ولی پشت رون پا از روی صندلی بلند نشود.
  2. مزیت خرید پارتیشن های فریم لس چیست؟
    پارتیشن های شیشه ای دید بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهند. به علاوه اینکه فضای کوچکی از زمین را اشغال می کنند.
  3. مبلمان اداری شامل چه چیزهایی می شود؟
    مبلمان اداری هر آن چه را که یک کاربر جهت استفاده بهینه و مرتبط با دپارتمان کاری خود نیاز دارد را شامل می شود. از این موارد می توان به شلف، کمد، میز، صندلی و پارتیشن اشاره کرد.
  4. چیدمان مبلمان اداری در محیط اداری به چه صورت است؟
    اول از همه باید مبلمان اداری متناسب با ابعاد و سبک کاریتان را خریداری کنید می توانید از مشاوران و طراحان دکوراسیون سان سیت برای بازده کاری بیشتر بهره بگیرید.
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید