بهترین صندلی گیمینگ نیلپر برای گیمرهای حرفه‌ای

بهترین صندلی گیمینگ نیلپر برای گیمرهای حرفه‌ای
تاریخ بروزرسانی : ۱۴۰۲-۰۹-۱۱
۵/۵ - (۱ امتیاز)

در ابتدا باید گفت که صندلی گیمینگ، یک صندلی مخصوص است که برای بازیها طراحیشده است. یعنی ساخت این صندلی‌ها به‌ گونه‌ای است که نشستن طولانی و متمادی را امکان پذیر ساخته است. صندلی گیمینگ، طراحی ارگونومیک مطابق ستون فقرات دارد تا راحتی کافیرا در هنگام بازی کردن، برای گیمرها فراهم کند. از طرفی این محصولات دارای پشتی گردن مناسبی هم هستند که از گردن و ستون فقرات گیمرها، محافظت میکنند. ما در ادامه راجعبه بهترین صندلی گیمینگ نیلپر برای گیمرهای حرفه‌ای صحبت میکنیم. با ما همراه شوید.

معرفی شرکت تولیدی نیلپر

شرکت نیلپر یک تولید کننده حرفهای در حوزه مبلمان و صندلی است که با هدف تولید بهترین محصول با کمترین قیمت، وارد عرضه تولید شدهاست. این شرکت صندلیهایی برای کامپیوتر، صندلی اداری، مبلمان منزل، مبل رستورانی، مبلمان کودک، صندلیهای آموزشی و صندلی رومیس تولید میکند. محصولات شرکت نیلپر گارانتی سهساله دارد. این گارانتی باعث میشود تا افراد با خیال راحت به خرید محصولات این گروه فوق العاده بپردازند.

معرفی صندلی گیمینگ نیلپر

معرفی صندلی گیمینگ نیلپر

معرفی صندلی گیمینگ نیلپر

گیمرها همواره به‌ دنبال خرید صندلی گیم هستند که در هنگام بازی راحت بوده و فشاری را بر ستون فقرات و گردن خود وارد نکنند. صندلی گیمینگ نیلپر مدل Gar111، گزینه‌ای مناسب برای تمام گیمرها است. ارتفاع معمول این صندلی، صد و پنجاه سانتی‌ متر بوده که حداکثر ارتفاعی که می‌تواند بر آن تنظیم شود صد و شصت سانتی‌متر است. جنس فوم کاربردی در این صندلی، فوم سرد است زیرا فوم سرد با گذشت زمان حالت اولیه خود را از دست نمی‌دهد.

پایه‌های این محصول از فلز مقاوم است تا بتواند وزن های بالا را نیز تحمل کند. جنس روکش‌های کفی پشتی این صندلی نیلپر، از چرم مصنوعی می‌باشد. این صندلی گیمینگ قابلیت تنظیم ارتفاع و تنظیم انحنای گودی کمر و گردن را دارد  صندلی نیلپر در چهار رنگ آبی، نارنجی، قرمز و سبز ساخته‌ شده است، تا هر فرد با هر سلیقه بتواند طبق نظر خود یکی از آن‌ها را خریداری کند.

مکانیزم ساختاری صندلی گیم Gar11 از تیلت تنظیم پذیر می‌باشد. تیلت تنظیم پذیر، در واقع همان پوشش پلی اورتان است که در برابر لکه و خش مقاوم بوده و به‌ راحتی تمیز می‌شود. این تیلت‌ها معمولاً ضد آب بوده و در برابر مایعات مقاوم هستند. کاربرد تیلت تنظیم پذیر به این دلیل است که این ماده قابلیت انحنا داشته و می‌تواند طبق شیبی که مد نظر گیمینگ است، تنظیم شود. جک‌های موجود در صندلی گیمینگ نیلپر، جک گازی با کورس اسمی ده سانتی‌متری است. کورس ها به این دلیل تعبیه می‌شوند تا صندلی به‌ طور خودکار به ارتفاعی که قبل ‌از نشستن دارد، برگردد.

جنس دسته کاربردی در این صندلی از فوم انتگرال است، که فقط در صندلی‌های گیمینگ استفاده می‌شود. این فوم در ابتدا مایع است که با تزریق مواد شیمیایی به داخل صندلی وارد شده‌ و بعد از ورود به دمای مناسب، به جامد تبدیل می‌شود. فوم انتگرال موجود در این محصول، فشار دست را به‌ طور یکنواخت در دسته توزیع می‌کند تا از وارد شدن فشار به ستون فقرات و دست‌ها جلوگیری کند. فوم انتگرال با خاصیت بازیابی خود، یکی از بهترین فوم‌های موجود در صنعت ساخت صندلی گیمینگ است.

نشیمن صندلی نیلپر مدل Gar111 از ابر گرم اسفنجی و استراکچر فلزی محکم است. این استراکچر‌های فلزی، مقاومت بالایی در برابر فشار دارند اما قابل انعطاف نیز هستند. این انعطاف‌ پذیر بودن باعث شده تا این صندلی محبوب گیمرها باشد. چرخ‌های این محصول قابلیت چرخش همه‌ جانبه دارد تا گیمرها به‌ راحتی بدون بلند شدن از جای خود، حرکت کنند.

چرم استفاده شده در صندلی‌ گیمینگ  به چندین نحو مفید است. این فواید راحتی و آسایش، نرمی و لطافت، راحتی در هنگام استفاده، با دوام بودن، مقاومت در برابر سایش و مقاومت در برابر فشار می‌باشد.

مزایای استفاده از صندلی گیمینگ نیلپر

صندلی گیمینگ نیلپر مدل Gar11 یکی از محبوبترین صندلیهای موجود در بازار است. استفاده و خرید این محصول مزایایی دارد که این مزایا عبارتاند از:

  1. قابلیت تنظیم پشتی صندلی با انحنای ستون فقرات
  2. قابلیت تنظیم پشتی گردن باارتفاع دلخواه
  3. قابلیت چرخش سیصدوشصت درجه صندلی به اطراف
  4. داشتن بالشتک و پشتی برای راحتی در هنگام بازی
  5. قابلیت تکیه دادن به دستههای نرم و انعطافپذیر
  6. داشتن گارانتی سه ساله
قیمت صندلی گیمینگ نیلپر

آشنایی با قیمت صندلی گیمینگ نیلپر

قیمت صندلی گیمینگ نیلپر

این صندلی گیمینگ به دلیل طراحی منحصر به فرد و محبوبیت خاصی که دارد، همواره مورد خرید و فروش قرار میگیرد. محبوبیت این محصول، به دلیل داشتن مقاومت بالا در حین نرمی، قابلیت انعطاف پذیری، قابلیت تنظیم انحنای کمر، داشتن قابلیت چرخش سیصد و شصت درجه و داشتن رویه چرمی رنگارنگ و زیبا میباشد. قیمت این صندلی، چیزی حدود یازده میلیون تومان است که با داشتن ویژگیهای ذکر شده، مقرون به صرفه میباشد.

سخن پایانی

در این مقاله به موضوع بهترین صندلی گیمینگ نیلپر برای گیمرهای حرفه‌ای پرداختیم. به این نتیجه رسیدیم که صندلی گیمینگ نیلپر با طراحی منحصر به فرد خود، یکی از محصولات کارآمدی است که همواره به گیمرها توصیه می‌شود. یکی از مزایایی که این صندلی دارد و البته مهم ترین آن نیز بوده است، داشتن طراحی ارگونومیک، طبق ساختار بدن انسان است. این طراحی باعث راحتی در نشستن گیمرها برای مدت طولانی می‌شود. شما برای خرید این محصول، با کمترین قیمت و بهترین کیفیت، می‌توانید به سایت ما مراجعه کنید. مشاوران ما همواره آماده خدمت رسانی به مشتریان خود می‌باشند.

سوالات متداول درباره بهترین صندلی گیمینگ نیلپر برای گیمرهای حرفه‌ای

  1. آیا صندلی گیمینگ نیلپر ضمانت و گارانتی دارد؟
    بله. محصولات گروه نیلپر دارای گارانتی سه ساله می‌باشد. شما در صورت نقص صندلی و یا خرابی آن، می‌توانید به گروه ما مراجعه کرده و نقص آن را رفع کنید.
  2. صندلی گیمینگ نیلپر چه فوایدی دارد؟
    صندلی گیمینگ نیلپر به دلیل داشتن طراحی متناسب با فیزیک و آناتومی بدن، باعث رفع خستگی و حفظ سلامت ستون فقرات می‌گردد.
  3. آیا صندلی گیمینگ فقط برای گیمرهای حرفه‌ای مناسب است؟
    خیر؛ این صندلی برای هر فردی از گیمر مبتدی تا حرفه‌ای، کارمندان و مدیران که به سلامتی گردن و ستون فقرات خود، اهمیت ویژه‌ای قائل هستند، مناسب می‌باشد. قابلیت تنظیم ارتفاع و تنظیم دسته‌های صندلی به صورت شخصی هم، یکی از ویژگی‌هایی است که افرادی غیر از گیمرها را هم، به خرید صندلی گیمر نیلپر تشویق میکند.
۷۸ / ۱۰۰
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید